Ljust o fint!

Det går framåt med lägenheten! Dock så blev det en del luftbubblor på väggen i sovrummet o lite tapet i köket som inte fäste som den skulle. Så jag skrev en snäll liten lapp till målaren om det o att jag gärna vill ha det fixat. O jajamänsan, idag ska hon komma o tapetsera om det o hon kunde själv erkänna att den väggen såg hemsk ut! Det kallar jag service! Klädkammaren är färdigmålad så jag ska idag börja föra in alla saker dit igen. Men tänkte att jag samtidigt kan kolla vad som ska säljas/slängas. Har märkt att jag har alldeles för mycket saker:P
 
Blir så glad över att min lägenhet är så ljus o fin nu!
Jag har verkligen märkt att jag är en person som påverkas super lätt av mörker o ljus. Så eftersom att vintern här är såpass lång så passar det perfekt att bo i ett ljust o fint hem:) Längtar tills jag får på plats all inredning oxå. Wiiee!
Bilder kommer upp senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0