Januari - Mars 2012

Detta år kan jag med handen på hjärtat säga att det varit ett fantastiskt år!
I början av 2012 då jag bröt upp från ett långt förhållande så trodde jag aldrig att det skulle bli så bra som det blev! Men med hjälp av familjen, vänner o djuren så blev allt bara bättre o bättre o jag är så sjukt stolt över mig själv som till slut kunde stå på mig o ta ett beslut som fick mig att må bra.
 
Jag hittade tillbaka till vänner som jag saknat samtidigt som jag kom närmare nya som betyder allt för mig nu!
Är även väldigt glad över att jag har min lilla Mira här, utan henne hade nog allting varit lite jobbigare då hon alltid ger mig sällskap o alltid finns brevid mig. Jaa tänka sig att ett djur kan betyda så mycket!
Det blev även väldigt mycket jobb i början av 2012 o även en riktigt rolig o spiknykter personalfest som jag sent kommer att glömma;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0