Super god middag o en lång shopping dag

 
Igår anlände äntligen mammii, lillsyrran o lillbrorsan! Stackarna hade en lång resa så dom var rätt trötta när dom var framme. Så vi gjorde inte så mycket, fixade tacos till lunch o sedan tog vi det bara det lugnt. Lite senare på eftermiddagen gjorde vi oss klara för att gå o äta middag på Kallholmen. Super gott o riktigt mysigt! O man tackar för en god service;) Skippade att tänka på vad åt just då, för det är ju inte ofta man går på resturang så då får man unna sig:)
 
Idag har vi varit på stan hela långa dagen. Blev inte så mycket shopping för min del, köpte bara lite småsaker som en borste till Mira, schampoo o ja, det var väl inte så mycket mer:P Hittade en ursöt liten hermelinkanin på en djuraffär som jag så gärna vill ha! Mitt sug efter kaniner, utställning, hoppning jaa allt väcktes till liv o jag saknar mina älskade hårbollar sjukt mycket! Längtar till den dagen då jag kan ha mina bebisar hos mig jämt o ständigt o verkligen få hålla på med en hobby som jag verkligen älskar:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0