Underbart att dansa!

Hockey idag, så det blev en jäklig stressig middag på jobbet. Det var rätt tufft , men vi gav inte upp o krigade igenom i blod, svett o tårar!
Direkt efter det slängde jag i mig middagen o for sedan till dansen. Shit vad skönt det var att dansa. All stress som jag känt dom senaste dagarna och idag blev som bortblåst o jag kunde verkligen njuta o bara fokusera på dansen. Det är som terapi för mig. Kan bara säga, jag älskar verkligen att dansa!

Biljetterna till stockholm är nu bokade och jag ska lägga mig på spikmattan för att få bort alla spänningar o sedan sova. Tänkte börja morgondagen med ett pass på gymmet innan jag börjar jobbet 10.30. Får se om jag tar mig upp ur sängen så tidigt:P
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0