Sliiiiiten



Jajamänsan, det blev ett gympass innan jobbet idag. Steg upp 06.45 bara för att hinna träna 1 timma innan ett jobbpass på 7,5 timma. Då blev det 20min cross o sedan styrka för ben/rumpa o bröst. Men inte nog med det. Efter jobbet så kom Sanna o hämta upp mig så for vi o körde ett till gympass. Denna gång blev det mage/midja o rygg. Skönt! O vad vi gjorde efter gymmet behöver vi ju inte tala om, kan säga att vi föll för sockersuget iaf;)

Så nu sitter jag här alldeles sliten. Ryggen o benen värker o jag kan då gissa att jag kommer känna av träningsvärk imorgon:P Imorgon är jag ledig, oj vad jag ska försöka njuta. Det enda jag har inplanerat är tvätt o gym med Sanna. Så jag tänkte sova utan att ha någon väckarklocka som stör mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0