Lite nytt till lägenheten tack!



Här sitter jag i skolan o knapparna på tangentbordet går i högvarv. Håller på att skriver inlämningsuppgiften som vi egentligen ska göra hemma imorgon eftersom att vi har hemstudier. Men jag är duktig o gör klart den idag istället. För imorgon står jag o Isabel på kicks mellan kl 15 - 16, och så ska jag passa på att räkna matte där hemma.

Idag när jag kommer hem, ska först o gymma efter skolan, då blir det att möbler om i vardagsrummet. Längtar till det:D Sen borde jag börja kolla lite efter några gardinstänger också så att jag kan hänga upp gardinerna som jag köpta i början av sommaren. Kanske dags att införskaffa sig snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0