En dröm om en bilolycka...



Jag är TRÖTT! Ändå har jag sovit i typ 2 timmar nu på kvällen. Var så grymt skönt. Drömde dock om att jag o pojkvännen var med i en bilolycka o det var sjukt verkligt! Hatar såna drömmar, då funderar man på dom väldigt mycket.

Imorse föresten så var det tänkt att jag skulle ta min 3e morgonpromenad för denna vecka. Men alarmet på mobiljäkeln ringde inte så som tur var så hann jag iaf vakna i tid till bussen. Måste skaffa en väckarklocka, kan tyvärr inte lita på mobilen längre. Inte så roligt om jag försover mig till något viktigt.

När jag kom hem idag så hade sambon varit så duktig o diskat o kokat kycklingsoppa, så det har vi ätit till middag o kvällsmål:) Supergott! Underbart när man kommer hem till färdiglagad mat;)

Nu ska vi troligtvis se första Twiglight filmen. Om jag inte somnar förstås;)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Ida (lill-syrran)

Men Isabella då! Kan du inte stava?

DET HETER JU TWILIGHT!

2011-11-20 @ 13:53:44
URL: http://hopeidalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0