Stängning idag

Igår var det en jäkligt dålig dag på praktiken. Jag var alldeles för trött för att tänka så mycket på allt som ska göras när det är stressigt. Men det var ju bara min 3e dag så jag ska väl inte ha så mycket press på mig själv att jag ska kunna allt efter 3 ynka dagar. Idag börjar jag 15.30 o slutar 21.30. Ska testa på en stängning idag. Kan säga att jag till o med drömmer om hamburgare!

Igår kväll var det då middag hos magnolia. Riktigt mysig o trevligt o good mat, tacos:D Blev sedan att se film men vi åkte redan före kl 22 eftersom att sambon skulle upp tidigt idag. Just nu händer det väldigt mycket. Har uppbokat jobb för fullt ända fram till 8e Januari nu. Kan säga att jag faktiskt inte ser fram emot denna jul....

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin header :)

2011-11-24 @ 16:44:23
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin header :)

2011-11-24 @ 16:44:45
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0