Hamburge fingrar, usch...

Fingrarna luktar hamburgare även fast jag tvättat dom några gånger nu. Får se om det blir att drömma om alla burgare o strips inatt igen:P Gick iaf hyffsat bra idag. Lite små fel, men äh, det är sånt som händer. Fick testa stängning som sagt, mycket att tänka på, men det ska nog gå bra.

For till gymmet innan praktiken o körde 10min cykling o sedan styrka för armar o även enkla övningar för rumpa, insida lår o knän. O vet ni, imorse stod jag 8 min på crossen innan frukost, det ni! Det kanske inte låter mycket, men för mig som inte kunnat träna på crossen på några månader pga knäna så är det ett stort steg för mig:) Men jag trappar upp väldigt sakta, vill verkligen inte få ett bakslag. Skulle vara hemskt!

Men ja, nu ska jag göra iordning mig för sängen. Imorgon blir det praktik några timmar o sedan jobb från kl 16 till nån gång på kvällen. Så jag har fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0