Helvete...

Jag som just tänkte att detta kommer att bli en riktigt bra söndag. Hade planer med Magnolia idag. Men fick just veta att jag har en Muskeltenta i Anatomin som ska vara klar idag. Fan så går det när man skiter i att plugga! O på onsdag ska rapporten vara klar o tror ni ens att jag valt vad jag ska skriva om? Nej! Blir att skippa lite jobb Måndag o Tisdag för att hinna.. Men jaja, jag får skylla mig själv...

Det är väl bara att sätta igång med tentan nu så att jag kanske ändå hinner vara med Magnolia idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ikväll korar jag vinnaren av veckans bloggintervju så kika in nån gång under kvällskvisten för att se om DU vann! ) har du haft en bra helg förövrigt?:)

2011-05-15 @ 15:11:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0