Lång dag...

Lång jobbardag idag o ett gympass som gick riktigt bra!
Tränade ryggen idag ordentligt, så imorgon kommer det nog kännas;) Har även börjat träna upp min fot så smått o börjat med lite konditions träning. Körde rodd idag, men endast 5 min, vågar inte belasta den så mkt ännu. Den är ju väldigt stel också kan inte en stå på tå(!).

Ihelg har jag tänkt att bara ta det lugnt. Behöver all sömn jag kan få för nästa vecka blir nog väldigt intensiv den också. Ska även plugga, för nästa vecka på söndag ska det andra provet i anatomin vara inskickad.


Labolina fick vara ute o skutta lös när jag var hemma, det älskar hon!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack för dina frågor, jag besvarar dem då frågestunden är avslutad:)

2011-03-19 @ 13:12:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0