Hemma i skogen:)

Jag är hemma i skogen hos min familj.

Interneten här vill inte funka som den ska på min dator, irriterande. Just nu för stunden funkar den någorlunda, men jag ska nog inte säga så mkt:P

Har det iaf riktigt skönt här:) Har varit ute mkt med kaninerna, varit med familjen o kompisar:) O ikväll blir det troligtvis att fara in till byn i dansa med lillsyrrans dansgrupp. Jag ska ha en danslektion för dom o lära ut dansen som jag gjort som dom troligtvis ska visa upp på deras årliga föreställningen den 29 April, Dansens dag:) Så det ska bli spännande:)

Jag hoppas även att min kära fot håller för det. Den börjar kännas bättre o jag håller på försiktigt att träna upp rörligheten o balansen igen. Jag har alltid haft bra balans, men nu, nu har jag knappt någon balans alls på höger fot! Men det blir väl bättre med träning:)


Min fina Zénit ute i solen i lördags:)


Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg :>

2011-03-14 @ 11:20:26
URL: http://frios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0