Små sjuk


2007

Det blev ingen plantering för mig idag. Vaknade med hals ont. täppt näsa o ont i bihålorna. Var väl heller inte så jätte peppad kan jag ju säga. Förstår bara inte vars denna jäkla förkylning kom ifrån(?).

Det är iallafall riktigt skönt väder idag. hHar i princip suttit ute största delen av dagen. Fotat, ätit glass, solat varit lite med kaninerna osv. Nu är jag helt slut i kroppen. Ska nog vila en stund. Det sägs ju att sömn är det bästa för att bli frisk.

Åhh hade jag bara haft en minneskortläsare så hade jag absolut laddat upp massa fina bilder som jag fotat nu medan jag varit hemma. Men det får bli en bildbomb sen när jag kommer hem till skeå. tycker egentligen inte om bildbomber, men äh, bättre än ingenting alls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice Pic!

2011-06-14 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0