Idag smäller det!



Jag fick sola igår!
På balkongen, i den riktiga solen!:D Hur härligt är inte det? Fick även lite mera färg. Får hoppas nu att helgen blir fin så att jag kan bättra på brännan lite;)

Sitter här nu med toning i håret som gör att dom gula pigmenten försvinner. Ska sen äta frukost o göra iordning mig för ett pass på gymmet:) Ska äta ordentligt nu så att jag får mycket energi. Har som ätit lite dåligt dom två senaste dagarna. Har inte haft någon speciell stor matlust(?). Efter gymmet ska jag möta upp Magnolia o så ska hon följa med mig o göra en grej. Ni får väl se sen vad det blir:) Måste iaf bunkra upp med isglass, c-vitamin, ny tandborste osv:) Gahh.. Nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0