Nytt smycke i tungan!





Måndag idag. Jobbigt att ställa om tiden när man sovit så länge under helgen.
Har nyligen kommit hem från jobbet. Har hunnit äta lunch o nu blir det nog att lägga sig o sova en liten stund innan det blir gymmet.

För övrigt så fortsatte jag att hänga upp min helspegel i hallen igår. Tror ni inte att en jäkla hängare fattades då?! Så jäkla otur. Så måste väl på stan här nån gång framöver o se om det finns att få tag på en likadan. Ids jui verkligen inte åka till Ikea bara för en sån. Usch så sur jag blir!

Bytte även mitt smycke i tungan i fredags. Hade tänkt att gå tillbaka dit jag gjorde den för att byta. Men jag bestämde mig att det är lika bra att göra det själv. Gick hur bra som helst:) Kändes bara väldigt läskigt när jag tog ut läkstaven o inte hade något smycke alls. Kände som om jag hade världens största hål i tungan, hehe:P Men nu är silversmycket på plats med den vita diamanten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0