Ny vecka:)

Kallt idag, - 14. När ska vårvärmen komma?

Vet ni hu skönt det är att sova i en renbäddad säng, underbart! Har sovit som en stock inatt o drömt massa drömmar.
Har stått på crossen nu på morgonen 20min, avfrostar frysen som nästan isat igen o nu äter jag frukost.
Snart blir det att hoppa in i duschen för att sätta inpackning o silverschampoo i håret så jag slipper ta med det imorgon när jag åker hem till familjen:) Sen efter kl 12 ska jag in till stan för att gymma:)

Jo lillbrorsan har skaffat internet dit hem nu, så min dator ska med så jag kan blogga även fast jag är hemma:) Perfekt eftersom jag behöver datorn för att plugga (distans).

Håller på att kika på lite frisör skolor i Florida, spännande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0