Vitbergsbadet & Hälsostudion





Härlig dag idag!
Älskling o jag sov till efter kl 12, hur skönt är inte det för en gångs skull. Var utvilad o pigg. Har varit så trött den senaste tiden så det var underbart att få vara pigg idag:)
Var riktigt hett ute idag så vid halv 4 tiden så åkte jag o Magnolia till vitbergsbadet. Där solade vi, bada, åt mat o det roligaste, åkte i rutschkanan:D Haha vi blev som små barn igen!:)
Sedan blev det att fara direkt till Hälsostudion där jag mötte upp Anna:) Vi dansade ragga inför mina kommande pass o körde styrka med skivstänger. Oj så roligt vi hade det!:D o vilken härlig känsla att få dansa i en ordentlig sal istället för hemma i vardagsrummet;)
Nu är jag hemma o alldeles död av dagens bravader, så jag ska lägga mig o läsa o hoppas på en lika bra dag imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0