Tvättar & städar innan det blir lite roligare planer



Har varit ensam hemma från igår. Sambon har åkt till Umeå o ska vara där några dagar. Inatt var det första gången som jag sov ensam här i lägenheten, lite små läskigt var det ju, men som tur var så har jag ju alltid lilla Mira. Hon är så mysig när hon ligger o sover med en:)

Dagens planer ser ut såhär:
Just nu städar jag, tvättar kläder o ska börja bränna lite musik till den kommande Stripaerobics passet. 14.50 tar jag bussen in till stan för att köpa ansiktskräm, sola solarium o sedan vänta på att Magnolia ska sluta jobbet så att vi kan åka till henne. Där blir det att färga hennes hår o ha en myskväll. Blir att övernatta där så ska ge lilla Mira lite mat, o kärlek innan jag åker så att hon klarar sig till imorgon då jag kommer hem.

Har kanske inte sagt det men jag har kommit in på Säljutbildningen på Miroi, o den startar imorgon kl 10 o är igång 15 veckor framöver. Så snart blir det skola igen efter över 1 års uppehåll (om man inte räknar med distansplugget). Ser fram emot det lite grann o hoppas på att det är en bra grupp dom valt ut:)

Kommentarer
Postat av: Rocio

Va duktig du är gumman! Saknar dig sötis. Ha en underbar dag! Kram

2011-08-21 @ 20:36:50
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0