Tiden räcker inte till!



Hoff det är väldigt mycket just nu. Utbildning, träning, koreografera mina pass, hinna jobba lite emellan, plugga Matte B på distans och självklart hinna med alla tråkiga hushållssysslor o vara med pojkvännen o katten. Känns verkligen som om dagarna inte räcker till. Jag kan lätt bryta ihop av stress o jag var nära till det när jag kom hem idag... Men nu ska jag nog inte göra så mycket mer idag än att fixa lunchlåda o träningskläderna till imorgon, sedan ska jag sova, för imorgon är det ännu en lång dag.
Skulle vara underbart att ha min mami o papi här just nu<3

Gick riktigt bra o träna idag. Körde biceps/triceps o bröst. Känner att jag hunnit tappa lite muskelmassa nu när jag slarvat med träningen, men äh, det ska jag ta igen nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0