Tillbaka

Kom tillbaka till skeå i Torsdags tillsammans med Linnea:)

Hade 3 sköna dagara där hemma, hann faktiskt med en hel del:) Gav kärlek till djuren, var mycket med familjen, promenerade till byn och var med Linnea en sväng i gammla skolan, solat så jag fick lite fräknar osv.
Sen sist med inte minst så hade jag 2 st danslektioner med tjejerna, och jag måste bara säga, guu vad duktiga ni är!!:D Det gick såå himla bra! Okej måndagen hade jag suttit i buss i nästan 6h och druktigt dåligt så jag fick blackout och sendrag i foten. Men med lite hjälp från en av eleverna så gick det bara bra:) Hela dansen är utlärd nu och placeringarna är nästan klara. Jag ser verkligen fram emot föreställningen!:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0