Julstämmning:)

Jag älskar julen! Det är verkligen den bästa högtiden enligt mig. Allting är så mysigt. Tända ljus, skön julmusik, fint pyntat i hela huset o en massa mysiga lampor både inne o ute. Ett ljus tänds varje advent, Lucia, ja allt som har med julen att göra är helt underbart!
Alltid dagarna efter jul, då juldagen o annandag jul är förbi så får jag alltid en liten såkallad "juldepression". Det känns hemskt att den underbara högtiden är över o snart kommer nyårs som jag inte är så jätte förtjust i.

Julklappar snurrar iaf i mitt huvud idag. Har klart till lillsyrrans och halva yngsta lillbrorsans. Idag ska jag beställa morsans, pappa o isak vet jag vad jag ska köpa till så massa julklappar e pågång:)

Julpyntet då, hur tycker ni att det ska se ut? Jag tycker att det ska vara det vanliga hederliga julpyntet. Tomtar, glitter, grön gran osv.
Hittade detta igår på Rusta, fyfan säger jag bara, så sjukt ful!!!:P

Trackback
RSS 2.0