Jul stämning:)

Har drömt jätte mkt inatt, o varje gång jag har vänt mig har jag vaknat av att kroppen gör ont, träningsvärk, härligt! Idag blir det att ta en vilodag o bara stretcha o mjuka upp kroppen:)
Julstämning har jag oxå börjat få, när snön kommer tänker jag direkt på jul, det är verkligen min favorit högtid! Allting är så mysigt då. Mysiga belysningar överallt, ljus, varm amysiga kläder, julmusik...underbart!

Livet är inte på min sida just nu. Min lilla gerbil Hulda har fått en knöl brevid hennes vänstra öga, märkte det igår kväll när jag skulle ge mat till henne, o tyvärr så har jag en känsla av att det är en tumör... Så nu blir det bara att avvakta o se, blir det värre så måste jag tyvärr ringa veterinären för avlivning, jag tänker absolut inte låta min lilla lilla flicks lida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0