Kittel, Kittel...

Det blev ingen praktik idag för min del, o det är tur det för det är värre nu. Har nyst x antal gånger idag, o sovit i 3 timmar. Näsan kittlas som fan o ögonen vattnas pga det. Detta är den värsta fasen i en förkylning tycker jag. Jag har hellre feber än en kittlandes näsa.
Imorgon ska jag på information på arbetsförmedlingen om Jobgarantin för ungdomar. Det är obligatoriskt o jag vet att jag måste dit, men hur ska jag göra om jag fortfarande mår såhär när jag vaknar imorgon? Den är dessutom 2 timmar lång, ska jag sitta där o snora så länge o ha tårar som rinner från ögonen?
Uscha, ser inte fram emot det...

Har just ätit lunch o ska nog sätta mig o fortsätta se Kenza o Tyra show, tycker den är riktigt bra! Båda tjejerna är så härliga:)


Hösten 2008, mormors 70års dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0