Julen är invigd!

Efter att legat på spikmattan ungefär 20 min o nästan försovit mig så blev ryggen mkt bättre. Fast när jag steg upp så var min höft knasig, kändes som om ena sidan var högra upp än den anra, kändes äckligt! Men det försvann o nu är jag bara lite öm i axlarna. Spikmattan gör underverk!

Nu har jag en glad liten Mira som springer runt här o testar att hoppa upp på nya ställen. Hon har minnsan blivit av med både tratten o stygnen o hon lyser upp av lycka! Hon har tvättat sig i nästan en halvtimma o gör allt hon inte kunnat göra med tratten på, tex krypa in i mina garderober:)

Nu ska jag förbereda mig inför ännu en färd in till stan. Den här gången blir det att gymma o troligtvis köpa lite små saker som ansiktsrengöring, pads osv.

Har invigt julen nu med julmusik!:)
Förra året började jag lyssna på julmusik redan den 4e November, nu sköt jag upp det lite, o det blev idag den 15e, mkt bättre datum tycker jag:)


Jullovet 2007, jag med syrrans katt Dratzie:)
Saknar henne!
Trackback
RSS 2.0