Farsdag & Audition!

Idag är det min pappas dag<3 Har just grattat honom o så hade vi ett trevligt litet samtal:)

Har även varit på audition idag igen för BodyJam. Nu är vi bara 2 st som vill bli instruktörer, den tredje hoppade av. Idag fick vi köra varsitt litet pass för varandra, haha o konstigt nog så hade vi valt samma låt:P Men annars gick det helt okej o till veckan får vi veta hur det blir. Så nu håller vi tummarna!

Imorgon kl 10.20 har lilla Mira tid till veterinären för att ta bort sina stygn. Hoppas att det har läkt fint så att hon får ta bort den där tratten.
Har haft lite söndagsmys med henne samtidigt som jag kollade på "Ensam mamma söker", tycker det programmet är så mysigt:) Mira hade oxå jätte mysigt, hon är som en liten bebis när hon kommer o lägger sig i ens famn. Hon somnar o så ser man hur hon drömmer. Sen helt plötsligt sträcker hon på sig o gäspar stort o lägger huvudet på mitt bröst o somnar om. Tror ni inte man smälter, går ju inte låta bli att le åt henne:)

Nej förra natten blev det inte så mkt sömn eftersom jag var tvungen att stiga upp o tvätta mina träningskläder som jag skulle ha idag. Stör mig på att jag tappat bort min vita sport bh, så har bara en för tillfället. Måste köpa en ny, eller så hoppas jag att jag får en i julklapp.

Jo måste ju bara tillägga att jag är så SJUKT nöjd över tatueringen så jag inte ens kan förklara det med ord! Den är vacker o när man tänker på vad den symboliserar blir det ännu vackrare!




Trackback
RSS 2.0