17 Maj - Måndag

Har just stått på crosstrainer, blev 20 min denna gång:) Skönt!
Känner mig alltid duktig efter att jag tränat på den.

Även denna dag har det varit bra väder. Nu är verkligen sommaren här!! Men tyvärr så har jag redan fått soleksem, så jag tyvärr så hoppas jag att det kommer en svalare dag så att det hinner läka. För om det e sol ute kan jag inte låta bli att sitta ute o sola:P

Hade tänkt åka hem imorgon till tornedalen o vara där ngr dagar, men har inte så mkt pengar så det blir nog inte av. Saknar kaninerna o william så mkt!
William har oxå tagit fram sin studsmatta för någon dag sedan, så nu längtar han tills jag ska komma hem o hoppa med honom:P William har köpt studsmattan alldeles själv, med egna ihopsparade pengar, han e sjukt duktig på att spara när han väl bestämmer sig för att köpa något:)
Trackback
RSS 2.0