29 Mars - Måndag

Det blev att sova 1 timma inatt.
När jag såg att klockan närmade sig 6 så tänkte jag nästan stiga upp o gå till skolan utan ngn sömn, men just då somnade jag o när klockan sen ringde 10 i 7 kändes det som om jag sovit 10 min!
Men jag lyckades ta mig igenom denna skoldag, gick helt okej. Blev sedan ett gympass på ca 40 min, så nu när jag lagt mig här framför datorn känner jag hur tröttheten smyger fram i kroppen. Ska nog vila en stund innan jag ska städa o plugga.

Lite vettigt har jag fått gjort idag iaf:

* Enkäten till arbetsmiljö o säkerhet - färdig
* Var till syon, prata om distansutbildningar - återkomma
* Gymmat 40 min

Ikväll måste jag:
* Städa rummet
* Skriva loggboken
* Kolla igenom svenskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0