22 Mars - Måndag

Har känt mig rätt seg hela dagen och jag kände mig bara tvungen att ta en powernap när jag kom hem, men det gjorde mig bara ännu segare.
Syon var o pratade med oss idag på samhälls lektionen, och det gjorde ju inte saken så mkt bättre. Framtiden har snurrat runt i hjärnan ända sedan dess. Kollar efter distanskurser och kan tänka mig några, men då måste det bli helstudie så att jag får bidrag för det.
Balettakadamin i Umeå vill jag också söka till. Ska nog skriva ut ansökningsblanketten och friskintyget nu i veckan så ska jag fortsätta fundera hur jag ska göra med det.
Just nu har jag ingen energi alls till o plugga, men som sagt är det inte länge kvar till studenten så det är väl bara att bita ihop o plugga även fast man inte vill det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0