Snart ska jag se lite OTH:)

Hade typ inga ingredienser hemma så jag kunde inte baka något. Istället har jag legat i sängen hela kvällen o försökt få bort min huvudvärk, blev lite väl mkt sol idag, men jag har fått färg iaf:)
Har även fördrivt tiden med att prata med mammsen:) Alltid lika roligt:) Hon o William hade varit idag med skolan på teknikens hus i Luleå, william hade verkligen tyckt om det:)

Nä nu blir det att göra iordning sig o sen kanske se något avsnitt av One tree hill:) Sen sova, blir tidig morgon för imorgon på morgonen får jag lilla efterlängtade Berta:) Ska bli riktigt spännande:)

Har testat min student outfit idag, snyggt;) Nu håller jag tummarna att det blir fint väder på studentdagen!


Sommaren 09 på danslägret.
Tyckte jag var brun då, men den här sommaren ska jag bli brunare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0