Min studentdag!

Fredag 11 Juni var det den dagen man har längtat till så länge, jag tog nämligen studenten!:D
Alldeles underbar dag! Underbart väder och jag fick vara med familj, släkt o vänner. Det kunde inte bli bättre än så:)

Dagen började med:

* Fotografering
*Löva skrindan
* Champange frukost
*Kyrkan
* Åka skrinda runt på stan
* Sjunga på torget
* Fest hos moster
:)


Jag, Anna o Emelie






Fick betygen av dansläraren Lena:)






Fr v, övre raden: Lovisa, Ida, lillsyrran Ida, Mamma, jag, William & Mormor:)


Min kära lillebror William




Vi sjunger på torget


Moster Ellos var grill kocken:)


William, Fredric, Lovisa, lilla Ester o Ida:)


Alla fina presenter!

Jag är så glad att så många kunde komma o att mamma o mostrarna hade ordnat en liten fest åt mig hos moster o kusinerna:)
Dom som kom var såklart Mamma, Lillsyrran Ida, lillbrorsan William, Storasyrran Lovisa, syrrans pojkvän Fredric, syrrans kompis Ida, Moster Ellos, min kära Mormor, Moster Ulla o kusinerna Simon, John och lilla Ester:)

Tack för en underbar dag!

Trackback
RSS 2.0