:)

Fick ett erbjudande från csn, studentrabbat.
Får 3 nr av tidningen IFORM + en spikmatta för endast 99 kr. Perfekt!
Nu är det beställt. Så får man hoppas att spikmattan håller lika bra som morsans:) Har just lärt mig att ligga på hennes. Fick ju nästan panik i början, det gjorde så ont! Men efter ett tag känner man verkligen hur musklerna blir alldeles avslappnade, tror det är väldigt bra för min hemska rygg.



Två av mina såkallade nyårslöften är:
*Köpa terminskort på Campus när jag nästa gång kommer till skellefteå:)
*Från och med idag ska jag ha godisuppehåll i 2 månader:) Efter det får jag ju se om jag fortsätter med det, men till en början vill jag ha ett lättare mål:)
Sen har jag självklart andra mål om mat, vikt o träning, men det ska jag hålla för mig själv;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0