:)

Imorgon blir det skolan, så länge jag orkar stiga upp på morgonen förståss:P Men om man missar en onsdag så missar man rätt mkt. Ser fram emot lektionen Arbetsmiljö o säkerhet, då ska vi minnsan börja skriva ett CV, o jag vill verkligen lära mig hur man skriver ett på riktigt så att den blir bra:)

Har så smått börja komma igång med träningen nu igen efter förkylningen. Har tränat på crosstrainern en stund som mjukstart o sedan gjort lite styrkeövningar. Jag hoppas det sedan kommer synas ett resultat då jag kört med crosstrainern ett tag;)


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; ja gör det! :)

nej jag använder också mood, det är det bästa märket jag har använt iallafall! :]

2010-01-27 @ 18:59:34
URL: http://ladreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0