Längtar efter värmen!

Huvudvärken blev lite mindre efter att jag fick sova en stund. Känner att den fortfarande finns där men inte alls lika mkt.
Jag har just ätit middag o nu väntar jag på att få hämta in den sista tvätten. Känns som om jag inte hunnit med något alls idag. Jag hade ju tänkt plugga, men det får jag se om jag ens hinner med. Har iaf tänkt träna på crosstrainern minst 15 min o sen blir det väl styrka o stretch som vanligt då:)
Usch vad jag längtar tills värmen kommer. Då man äntligen får ligga på balkongen igen o försöka få lite färg. Hittade en bild på digitalkameran i internminnet från i sommras, åhh så brun jag var;)


Kommentarer
Postat av: Rocio

Ja sommar e skön! men jag saknar snön!!!



Duuu! Jag diggar dina bågar! hur snygga som helst!

Stor kram vännen!

2010-02-03 @ 00:45:35
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0