Inbakad:)

Är lite less på mitt hår just nu. Vill slinga utväxten o klippa topparna så det ser mer fräschare ut.
Jag gör allt för att det ska hålla sig så fräscht som möjligt. Tvättar det endast var 3e dag, har det löst så ofta som möjligt, använder värmeskydd när jag använder min kära volumemaster (som är underbar!), plattar eller lockar det så sällan som möjligt, inpackning 2 ggr i veckan osv...

Gör jag inte ngt åt mitt hår efter jag duschat ligger det alldeles slickat mot skallen o jag hatar det! Det enda positiva är att jag lätt kan styla det.
Men idag så orkade jag inte göra något speciellt åt det, utan det fick bli en helt vanlig inbakad fläta som jag gjort alldeles själv.
Blev rätt nöjd med resultatet om man bortser allt babayhår som står ut, o att detta blev en mer slarvig variant:)
Oj vad jag längtar tills det är dags att börja söka till frisörskolorna, för jag har bestämt mig, det är frisör jag vill bli:)
Har alltid tyckt om att fixa hår så hur coolt skulle det inte vara att bli riktigt jäkla duktig på det?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0