Hemlängtan!

Att komma igång med att plugga e nog det svåraste som finns. Har inte alls varit duktig på att plugga sen jag flyttade hit. Jag saknar att ha familjen runt mig när jag ska göra läxorna, e så van vid det. Men jag har inget val, det e bara o sätta sig ner snart o börja skriva på den där analysen så att den snart blir färdig. Ingen ide att fortsätta skjuta upp den, för annars kommer det bli sjukt stressigt på fredag!





Om en vecka får jag åka hem en sväng o vara med alla där hemma igen, ser fram emot att få träffa dom igen:) Haha skrev ett sms till morsan igår o beställde köttsoppa till nästa helg, mums!;) Syrran blev då inte lika glad:P
Har redan varit här exakt 1 Månad idag. Det känns som om det var år sedan jag var hemma senast, men ändå har tiden gått riktigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0