Tisdag 6/9

Mina nya linser är i och dom känns mycket bättre än dom förra, än så länge. Jag hoppas verkligen på att dom här är dom rätta:)

Sitter just nu o letar efter en låt till mitt danssolo:) Tror faktiskt att jag vet vilken jag ska ha;) Kan iaf avslöjja att det är en låt från soundtracket på en av mina favoritfilmer, men sen att bestämma vilken kommer att vara supersvårt! Alla är så underbara!

Började igår kväll med projektet "Min lillasyrrars julklapp":) Jag o mamma har kommit på en riktigt bra julklapp till henne och då blir det att jag står för ena delen o morsan o farsan för andra halvan:) Kan ju säga att det inte bara är o köpa den, utan man måste förbereda m.m. Men riktigt roligt är det:) Så jag hoppas att hon kommer att bli glad över den. Jag kommer iaf bli det, hehe;) Vill ha en själv:P

Snart blir det att sätta på sig skorna och vandra vidare till skolan. Har bara dans idag så ska bli skönt:)
Var förresten -5grader imorse när vi steg upp, burr...


Julen -08
Längtar till julstämmningen;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0