"Heaven By Your Side"



Ja då var det kväll igen.
Känner mig rätt så trött faktiskt även fast jag sovit middag över en timma:P

Gick riktigt bra hos sjukgymnasten idag:) Fick ett träningsprogram i gymmet som jag ska köra 2ggr/veckan + att jag ska göra ryggövningarna här hemma. Så idag blev det ca 1 timma i gymmet (har saknat det) o sedan fick jag min 3e behandling. Så just nu känns det bra:) Fick även mkt beröm från hon som visa hur mitt träningsprogram var upplagt, hon tyckte man märker att jag dansar eftersom att jag har sån koll på min egen kropp när det gäller att stabilisera den m.m.:) Alltid roligt med lite beröm;)

Blev även en liten sväng på stan igen. Köpte den nya Maybelline foundationen som även visas på reklam just nu. Hoppas verkligen att den är bra o att jag tog rätt färg:P hehe

Kom för ett tag sedan hem från en föreställningen som vi gick med skolan:) Var faktiskt en väldigt underhållande föreställning, men udda:P Stör mig bara på att vissa inte kan hålla käften. Kommentera allt som händer på scenen osv. Det irriterar jag mig sjukt mkt på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0