Torsdag 1/10

Har haft fullt upp sen jag kom tillbaka hit till skellefteå.
Hemma var det verkligen lugnt o skönt, här är skolan o jag kan ju säga att jag missat en hel del efter att jag varit borta nästan 1 o en halv vecka:/ Sen har vi praktik vecka 43 så både igår o idag var jag på stan för att söka praktikplats. Efter 3st nej så fick jag äntligen en praktikplats, blev på en djuraffär precis som jag ville:) Så nu kan jag lugnt lämna in papprena imorgon:)
Stannade även kvar en stund på skolan för att fixa ett danssolo som jag ska visa för klassen imorgon. Den blev väl sådär, hoppas att den duger iaf. Med mer tid hade den ju alltid kunnat bli bättre:/
Var även hos optikern idag. Beställde nya sorters linser pga att dom som jag först fick inte riktigt passade mina ögon. Så hoppas på ett par perfekta linser snart:)

Vette fan vad som hänt med mitt ena finger. Den e helt röd/svullen, dunkar o gör ont. Kan inte ens sträcka den rakt:S Ajj, gör ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0