Bagerska:)


Min första smörgåstårta som jag gjorde till min 18-årsdag:)

Jag älskar verkligen att baka, så jag har bestämt mig att jag ska testa på massa nytt gottgott gott:) Letar för fullt på internet efter nya recept som jag kan testa.
I sommras när jag var hemma så testade jag baka en Mintchoklad tårta. Typ som en kladdkaka, men man la i After eight godis:) Den var faktiskt god, men bara en liten bit för det var väldigt sött. Idag så fick jag oxå lust att testa på ngt nytt, så då fick det bli Vaniljhorn. Men nej, dom var inga goda, så det receptet raderade jag på en gång. Ska spara alla recept som jag tycker om o sen köpa en liten bok där jag kan skriva ner dom:) Vill bli som min mormor, hon är grymm på att baka;)
Sen blir det att testa olika slags maträtter också:)
Testade att göra Kryddstark köttfärspaj, det var oxå i sommras då när bara jag, pappa o lillbrorsan var hemma. O den var faktiskt riktigt god:) Till o me lillbrorsan som är ganska kräsen när det gäller att smaka nytt tyckte om den:)
Så när jag kommer hem till höstlovet så ska jag baka för fullt:) Roligare att baka ifall det finns någon som vill smaka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0