Tisdag 26/5

Godmorgon!
Känner mig helt slut. Blev ganska sent igår som sagt. Hade gärna velat sova lite längre, men tänkte att d e lika bra att pallra sig iväg ti skolan. Har ändå bara 2 lektioner idag, Idrott o Matte, så det e en ganska lätt dag.
Vet inte riktigt vad jag ska göra efter skolan. Har lust att gå på stan igen, men ska nog ta det ngn annan dag ist. Ska nog hem o plugga. Ska göra bort ett Nkb prov på Fredag och sedan har jag lite uppgifter som jag borde skriva färdigt. Så idag blire nog en del plugg, hoppas jag iaf.
Kommer absolut inte hinna med alla läxor o prov innnan skolavslutningen, får väl ta o spara en del ti 3an. Ligger ju fortfarande en bit efter, men jag gör det jag orkar just nu.

Inte lika fint väder som igår:/ Solen lyser men det är inte alls lika blå himmel som igår. Men jag hoppas att d klarnar upp så man kan sitta o sola när man kmr hem;)

Men men nu ska jag packa mina idrottskläder o sen släpa mig iväg ti skolan. Ingen aning om vad vi har för idrott, ute hoppas jag iaf:)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0