Sova...

Att bara ligga i sängen o vrida o vända sig o verkligen försöka somna e inte roligt.. Precis så e d nu för mig.
Sov ju ett tag när jag kom hem från stan så egentligen får jag skylla mig själv. Men det är ju bara så härligt att på eftermiddagen få ta en liten tupplur, ibland behövs det verkligen:) Men då är det ju d när man sen ska sova ti natten, d blir mkt svårare o somna, att jag aldrig lär mig det...
Har legat här i sängen nu ungefär 2 timmar utan att lyckas somna.
Börjar först 11 imorgon så det är skönt.

Men ska nog försöka ännu en gång att sova. Känner faktiskt nu hur mina ögon börjar bli smått grusiga och kroppen börjar säga ifrån.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0