"Pappa Goriot"

Kort skoldag idag:) Gjorde bara det nationella provet o sen hade vi inga fler lektioner, så vi fick sluta halv 11 redan, så skönt:) Så har legat på balkongen o solat. Härligt Härligt!

Har just varit o tagit vaccinet, andra dosen. Nu e d bara o vänta några månder till o sen tar jag sista o så e jag färdig vaccinerad:)

Nu blire att skriva färdigt svenska uppgiften. Får se hur den kmr bli. Måste skicka in den idag, så ska försöka skriva så bra som möjligt. Började alldeles nyss:P hehe... Ska svara på några frågor till sen ska jag belöna mig med att gå ut o springa en sväng tror jag:) Skulle kännas bra:)

Men ska fortsätta nu. Har mkt o göra:P

Kommentarer
Postat av: Rocio

Skulle just fråga mot vad du vaccinerar dig, men läste på ditt förra inlägg o nu vet jag :D

Gumman jag saknar dig!

om jag flyttar till sverige nästa år, skulle jag kunna stanna på din lägenhet ?! haha

2009-05-12 @ 23:05:34
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0