Dratzie:)

Klockan e snart 9 o jag har redan hunnit promenera fram o tillbaka in till stan:) Var o förde syrran o hennes boyfriend till bussen. Dom e nu påväg upp till Luleå, sen ska dom ta flyget till Stockholm o imorgon på morgonen går deras plan från Arlanda till Kroatien:D Jag hoppas verkligen att dom får en underbar resa:)Så nu e jag ensam här i lgh med lilla Dratzie:) Ska ha henne nu till den 5 Juni:) E faktiskt riktigt mysigt att ha en liten katt här;)

Haha igår så testade vi lägga gerbilerna in i deras motionsboll nu när katten e här:) Gerbisarna var inte rädda alls, Hulda (en av gerbilerna) sprang rakt in i Dratzie o hon var typ rädd för dom, haha:P Gerbilerna brydde sig inte alls att det var en katt som stod bara nån cm bort o glodde på dom:P







Riktigt fint väder idag, så ska lägga mig på balkongen o sola om ett tag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0