Blåser:/

Blev ingen skola idag för mig. Kände mig int så kry o var trött som tusan. Så jag somnade ungefär vi kl 10 o sen vakna jag först efter kl 14. Var verkligen härligt att få sova ut ordentligt:)

Har faktiskt inte gjort så mkt idag. Hade ju som sagt tänkt plugga, men har int haft en så bra dag så hade absolut inte lust med det. Vill bara slänga iväg alla läxor o glömma allt!
Har varit lite duktig idag iaf o varit o handlat lite mat o tvättat kläder:) Sen blev d oxå en sväng ut med Lina för att köpa glass, alltid lika trevligt:)



Jäklar vad d blåser där ute säger jag bara! Tycker int om blåst, det är verkligen obehagligt. Iaf när d blåser så mkt så att d riktigt hörs i huset, ursch...
Sen tycker jag int om blåst för d förstör alltid håret när man är ute, haha xD Spelar inge roll hur mkt man fixar d, om d blåser far luggen alltid mot fel håll o hela håret känns trassligt:P Men d e väl så nu när man bor närmare kusten. Det var verkligen en av sakerna som jag riktigt kmr ihåg att jag reagerade på när jag flyttade hit, att d blåser här i stort sätt hela tiden! Hemma där e d mkt lugnare:P Klart då har vi ganska så mkt mygg på sommaren, men ähh, om man bor i skogen så får man ju tåla lite, hehe;)

Ska försöka få lite sömn nu.
Så får man ju se om d blir skola imorgon..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0