Provet e bortgjort:D

Nkb provet e gjort! Hoppas verkligen att jag klarade den:) Har sen 2 Nkb prov som jag ska spara till hösten då jag hoppas att jag har mer ork att plugga till dom:) Känns faktiskt riktigt bra nu:)
Har 2 saker kvar att göra, Utvärderingen till våran Dansföreställning och sen Hemtenta i KuHi. Måste skriva lite idag så att dom snart blir färdiga dom med:)
Oroade mig för hur d skulle gå i Engelska B, men jag klarade mig:) Skönt! Ska ringa morsan o farsan sen o berätta;)

Annars hade vi en busenkel skoldag idag:) Gjorde provet, sen på Engelskan fick vi betyg o fika, o sen på matten gjorde jag inget. Mattetanten kom aldrig med uppgifterna som jag skulle göra, så vi tog lunch tidigare ist:P

Har legat o solat på balkongen ett tag, fick ännu mer färg;) Var ganska kalla vindar, men annars var d riktigt skönt:)
Ska väl börja med pluggandet nu:P
Trackback
RSS 2.0