9 december

Idag har det verkligen varit en lång och seg dag i skolan, men jag klarade mig igenom den och känner mig lättad över det:)
Nu väntar mina läxor, har en del kvar att göra innan jullovet. Idag måste tex religion uppgiften vara färdig och inskickad så ska snart sätta igång och finslipa den lite:) Sen blir det att fixa lite med loggböckerna i både scenisk produktion och till våran dansföreställning. Ska även försöka hinna börja med rapporten till sceniskan som ska vara inlämnad nästa vecka.
Men eftersom att jag känner mig så duktig just nu (hehe) så funderar jag på om jag ska till kiosken o köpa lite godis:P Jag tycker jag förtjänar det:) Men bara för att jag skriver det nu så kommer det säkert inte att bli av:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0