Min Laban fyller år <3

Idag var jag bara på en lektion i skolan, nämligen idrotten:) Hade sen matte men jag o Anna satt i matan o snacka o sen for vi in ti stan eftersom att vi int hade ngn svenska:) Härligt!
Har varit ganska så fint väder idag så kunde ha min nya jacka:) Guu så fin jag kände mig i den, hehe;)
Hade egentligen tänkt köpa ett par stora mjukisbrallor men dom var int alls så fina som jag trodde när jag testade dom. Hittade sen en stor huvtröjja o jag blev kär i den direkt:P Var ju bara tvungen att köpa den fast jag egentligen int hade råd med den;) Men så e d ibland:)

Imorgon e det sista dagen för mig i skolan, sköööönt!!! Ska bli så härligt att få slippa skolan ett tag:)
Som tur e så är int dagen så jobbig imorgon. HAr Nkb på morgonen o sen ska vi på någon projektmässa, tror jag. Sen har Musik 3:orna sin konsert imorgon så då ska vi få se den:D Ska bli riktigt spännande:) Resten av dagen har vi dans, då ska vi välja dikterna till Tankens Trädgård o sätta igång o jobba med danserna. Hoppas att d går bra:)

Men nu ska jag fortsätta packa till avfärd:)


Vink Vink




Idag fyller min älskade gubbe år:)  Grattis!

Laban 6år <3
Idag fyller min älskade gubbe år:)
Grattis!
Trackback
RSS 2.0