Tillbaka igen...

Ja då var man tillbaka i Skellefteå igen. Kände mig inte så pepp på att fara tillbaka, men jag är tvungen.
Kunde int ens säga hejdå till mina hårbollar, det var sån storm när jag for så jag och Ida hade täckt till dom så ordentligt, o ifall jag öppnat hade allt blåst iväg:/ Men d e ju int så länge kvar tills jag ska hem igen, några veckor... typ 7

Har inte varit i skolan idag. Man blir så sjukt trött efter bussresan. Vakna kl 5 i morse, bussen gick 6.20 o så var jag framme i min lgh halv ett. Så det har varit en lång dag idag. Har varit hemma o sovit ngn timma o så har jag pluggat till provet som vi har på Idrotten imorgon. Längtar tills allt i skolan e gjort o man kan räkna ner dagarna till sommarlovet:)

Har haft funderingar på hur jag ska göra med skolan. E så less! Alla där hemma har försökt ge massa tips på hur jag ska göra för att orka, o jag hoppas dom kmr hjälpa. För annars vet jag int hur jag ska göra!

Men nu har jag iaf tänkt gå ut på en promenad i den sköna kvällssolen:) Ska försöka få me Lina, men tror hon har espri just nu. Men ska ringa o höra, annars får jag väl gå sj:P

Sen blire lite mer plugg...

Kram Kram
Trackback
RSS 2.0