Shoppingrunda:)

Jajamänsan, idag promenera jag till stan för att leta en vårjacka:) Börjar bli så pass varmt nu med vinterjacka:)
Men jäklar vilken beslutsångest man kan ha! Hatar verkligen när man måste välja, det funkar verkligen inte för min hjärna. Stod säkert i affären över en timma o försökte välja mellan 3 jackor! D va ju nästan hemskt!
Men till slut köpte jag en iaf:)

Sen köpte jag frukt:)
Vindruvor o bananer:P
Haha, har fan snart ätit upp alla vindruvor xD Eller om jag ska erkänna, dom e redan slut:P
D e så sjukt gott!

Va sen o gymma igen, typ en timma:)

o nu blire o skriva färdigt en filmanalys som ska vara inlämnad imorgon:/
Får se hur d kommer gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0