Lärare, suck....

Sitter här i min lgh o väntar på att gå tibaka till skolan....
Vi började 9.50 imorse o jag kände mig riktigt duktig som orkade släpa mig iväg dit. Sen när vi väl kommer in i klassrummet står det att våran lärare inte e där o att vi bara ska läsa några sidor. GAHHH!! Man blir ju tokig! Man kunde ju fan haft en ordentlig sovmorgon eftersom att nästa lektion börjar först 12.45. Man blir ju bara så störd på lärarna ibland.
Kom iaf på att jag måst in ti stan o lämna tibaka min jacka som jag köpte i fredags, så jag passade på nu. Hittade även en annan jacka som jag ville ha så jag köpte den ist:D Blev riktigt nöjd denna gång:)

Men nu måst jag börja gå så jag hinner i tid till lektionen. Har bara 2 lektioner nu, Engelska o Dans:) Skönt!
Sen hade jag tänkt att jag ska gå o gymma ett tag efter skolan:) Ska bli skönt o få svettas lite;)

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0